22 października 2016

Meow !

Witajcie Kochani,

Mam dla was kolejną propozycję stylizacji na co dzień :)
Jesienna aura przytłacza zwłaszcza że u mnie non stop pada.
Korzystając dzisiaj z w miarę dobrej pogody poszłam na zdjęcia.

Jesienią warstwy to podstawa ! Żebym nie zmarzła zarzuciłam na 
ramoneskę, futrzany bezrękawnik. Jest bardzo cieplutki, więc pod 
spód pozwoliłam sobie założyć tylko t-shirt. Bluzka ta 
z bonprix jest oversize'owa, a już kilkukrotnie wspominałam że 
uwielbiam takie rzeczy :) Na górę zarzuciłam przepiękny szal. 
Szkoda że nie widać, ale jest lekko miętowy, cudowny kolorek.
Szal pochodzi również z bonprix
Dół nie zaskakuje, zwykłe jeansy z dziurami które kocham.
Botki czarne to podstawa, wygodne i ekstra pasują do outfitu ! :) 

Co myślicie o takiej stylizacji ? :) 
Dajcie znać w komentarzach ! Buźka :* 


Ramoneska - Italian Fashion
Futerko - no name 
Jeansy - Sinsay
Buty - Deichmann 




Bransoletka - Tous 










30 komentarzy:

  1. Super blog! Polecam wikevri.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja

    zaobserwowałam i skomentowałam , teraz ty http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka mi się najbardziej podoba <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ta stylizacja podoba! :)
    No i to słodkie MEOW... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Świetne spodnie, szalik i buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely look!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :D
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna bransoletka!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia piękne :) Super wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszulka! Tworzy i nadaje charakter całej stylizacji!
    Zapraszam do mnie na bloga, już niedługo pojawi się pierwszy post, a tymczasem zachęcam do obserwacji http://vickyykor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyglądasz ślicznotko *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletka jest po prostu przepiękna! Stylizacja idealna na jesień :)
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie wygladasz :*
    obserwuje!


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja :)
    pozdrawiam

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny szalik <3 idealny na jesień!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny ubiór. Cały strój świetnie się komponuje. Bluzeczka idealnie pasuję do zestawiku :) pozdrawiam
    Zapraszam http://nataliarygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylizacja :) również lubię oversizowe rzeczy ;) szal piękny! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jesienna stylizacja i mega koszulka.
    Pogoda podobna jak u nas w Szkocji deszcz, deszcz, deszcz ale jest w miarę ciepło :)

    + obserwuje i zapraszam do siebie http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz, fajna stylóweczka www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, nie wiem czy wcześniejszy komentarz się dodał, bo byłam zalogowana na innym koncie, uwielbiam TOUS, cudowna jest ta bransoletka! Stylizacja, codzienna, wygodna, super !

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny look :) Widziałam na chicisimo <3 Super !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)