17 września 2016

Pomarańczowa sukienka

Witajcie Kochani, 
Dziś za oknem szaro i ponuro. Letnie klimaty chyba się skończyły... a jeszcze wczoraj było tak ciepło :/ Dzisiejsza stylizacja długo czekała na publikacje. Szczerze mówiąc to zapomniałam że mam gdzieś tam zdjęcia, które mogłyby ujrzeć światło dzienne. 
Stylizacja idealna na wyjścia, czy to wesele, 18nastka, uroczysty obiad, nadaje się jednym słowem wszędzie. 
Sukienkę kupiłam w sklepie na rynku :P Nigdy bym nie przypuszczała że można tam znaleźć taką godną uwagi, a tu proszę :P
Kolorek jest żarówą. Przepiękna pomarańczowa sukienka. 
Nie da się przejść w niej nie zauważoną. 
A tak między nami to właśnie o to mi chodziło :) 

Sami oceńcie czy sukienka wam się podoba :)


Torebka - Bershka / Szpilki - CCC  








Do następnego :* , a ja tymczasem zmykam na poranną kawkę ☕

32 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka po prostu cudna! :-) Najbardziej lubię taki rozkloszowany fason ;-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przygarne do swojej szafy ową sukienkę :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentujesz i ten kolor zukienki jest obłędny pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jest ta sukienka !! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bomba :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też ostatnio strasznie pogoda się popsuła. Sukienka cudowna ♡

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie w tej sukience. Kolor jest boski idealny :**
    A tak wgl fajny nagłówek na bloga. Zapraszam cię kochana w wolnej chwili do mnie
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie, sukienka idealna do Twojej figury, nogi bez końca :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, pasuje Ci ten kolorek :)
    Pozdrawiam, Nippi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest ta sukienka :) Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie w tej sukience wyglądasz <3
    W uśmiechu Ci do twarzy :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest prześliczna. <3
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej sukience, idealny kolor! :*
    Obserwujemy Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka!! piękny kolr, taki ożywiajacy :)) https://start-afire.blogspot.com/
    może wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia *;*

    Zapraszam : http://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest śliczna <3 Ma cudowny kolor *.**Lady Kocur*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylówka :) bardzo ci pasuję ta sukienka :D ma śliczny kolorek <3
    http//gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziewczęco i świeżo! Na wiosnę będzie strzałem w 10.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)