15 sierpnia 2016

Moro jeans

Witam Kochani,

Wreszcie mój lapek jakoś funkcjonuje więc zasiadłam do pisania i przerabiania fotek :) 
W weekend udało mi się zrobić zdjęcia kilku outfitów więc będę nadrabiać stracony czas. Lipiec mi tak szybko minął a teraz już połowa sierpnia nawet... niedługo trzeba będzie wracać do codzienności. A nie wylegiwać się na kanapie :P  

Stylizacja... mhm.. chyba najlepiej się czuje w zwyklakach, ale tym razem zamiast trampek czy adidasów włożyłam szpile. Muszę się przyznać że dawno do takiej codziennej stylizacji ich nie zakładałam. Stylizacja opiera się na beżu, beżowa bomber jacket i beżowe szpilki. Biała bluzka to klasyk, idealną znalazłam w styleevshop. A spodnie moro to dopełnienie. Ma się coś dziać w stylizacji, a wzór moro perfekcyjnie się tutaj sprawdza. 

Koniecznie dajcie znać czy wam się podoba :) 

Spodnie moro

Bluzka - styleevshop
Jeans - Bershka 
Szpilki - Lasocki 
Bomber jacket - paulinyeshop 


bomber jacket


spodnie moro




Do następnego :* 



27 komentarzy:

  1. Mega jeansy <3 zakochałam się w nich po uszy. Zastanawiałam się nad podobnymi i już chyba się przekonałam <3
    obserwuję i zapraszam do siebie :D
    https://kanatalia.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta stylizacja ! Bluzeczka prześliczna ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te spodnie! przydałaby mi się takie w szafie... Ogólnie super stylizacja :)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowo-kobiecy zestaw ;) Bardzo podobają mi się spodnie! ;)

    Na moim profilu na FB rozdanie z okazji pierwszych urodzin bloga ;)
    Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja! Strasznie mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, idealnie dopasowana. Udostępnie ją na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja.
    Połączenie elegancji i ekstrawagancji (moro)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomber jacket mi.sie najbardziej podoba . Piękny! Piękne zdjęcia :D

    jessicajanuszkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Masz śliczny uśmiech :) świetne jeansy :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy. :) Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo :) Na prawdę mega, że założyłaś te szpilki do tej stylizacji, bo efekt jest powalający ^^ REWELACYJNE zdjęcia :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad tymi jeansami przez dłuższy czas. Teraz to mnie do nich przekonałaś :D
    zamoyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :) Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wszystko ze sobą dobrałaś!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie dobrałaś spodnie moro do eleganckiej bluzki! :3
    dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa, nietuzinkowa stylizacja. Super! :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  17. Beżowe szpilki pasują nawet do spodni moro. Też lubię obuwie w takim kolorze, bardzo wydłuża nogi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Wszystko do siebie idealnie pasuje ;*
    Fajnie, że laptop wrócił z naprawy można się wziąć za wszystkie zaległości blogowe, haha.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie bardzo mi się podobają *_*

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega spodnie ! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestawienie , nigdy w sumie nie pomyślałam, że można by połączyć moro z nude szpilkami, ale tutaj bardzo fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)