18 lipca 2016

Biel & jeans

Witam Kochani,

W weekendzior udało mi się zrobić kilka fotek, choć miałam chwilę zwątpienia czy w ogóle one wyjdą. Mam nadzieje że pogoda niedługo będzie lepsza, bo nie wiem jak u was ale u mnie jest chłodno i często pada :/ A mamy lipiec, więc gdzie te letnie temperatury ?  Stylizacja jest prosta, biała bluzeczka do jeansów z dziurami na kolanach. Co do bluzki,  często muszę się poprawiać, ma bardzo głęboki dekolt (choć na zdjęciach nie widać tego) i się zsuwa. Jeansy kupiłam w sinsay, nigdzie indziej nie mogłam podobnych zdobyć. Do tego przepasałam sobie w pasie koszulę w kratę, którą widać na paru zdjęciach :P Do tej stylizacji każdy może dobrać coś wyjątkowego aby nadać jej pazura. Muszę zaopatrzyć się w jakąś bomber jacket w fajnym kolorze :) Idealnie by przypasowała się do reszty zamiast koszuli w kratę :)


Bluzka - New Yorker 
Koszula - no name 
Jeansy - Sinsay 
Nike Huarache - Sizeer












I jak wam się podoba ? 
Zachęcam do obserwowania  :)

Do następnego :* 



18 komentarzy:

  1. biały jest m. in moim ulubionym kolorem, razem z czarnym i szarym. lubię ubierać się klasycznie, jeansy uwielbiam choć rzadko je nakładam, niestety nie wiem czemu. po tym poście zdecydowanie będę nosiła go częściej, zobaczyłam jak świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie...bardzo mi się podoba ten outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te nike ;) w mojej szafie brakuje takich jeansów z dziurami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i liczę na to samo :
    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja :D zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stylizacje na co dzień to ja uwielbiam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserwowane :)

    Fajny i lekki styl

    Zapraszam
    http://post42dni.blogspot.com/2016/06/wychodzenie-z-postu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog .Obserwuję i zapraszam do mnie . http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie minimalistyczne stylizacje :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel i dżins to zawsze dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kochana! Świetne połączenie! Prosta, lekka i sportowa stylizacja, a wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto, wygodnie i stylowo.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)