14 czerwca 2016

Neon shoes

Witam Kochani po dłuższej przerwie.

Wróciłam z wielkim zapałem. Mam osobę na którą zawsze mogę liczyć i która w każdej sytuacji mnie wspiera. Dzięki tej osobie może powstać ten post. Zdjęcia zrobione przez mojego chłopaka, muszę przyznać że ma smykałkę do tego :)

Prawie wakacje a jednak pogoda nie do końca zadowala. Trzeba mieć ze sobą narzutkę, coś na plecy bo bez tego przeziębienie murowane. Ja już jestem przeziębiona a przeziębienie + moja  alergia to już w ogóle masakra. Przejdzmy do stylizacji. Jest dość prosta, wyróżniają się tylko neonowe butki :) 
Niestety są one wielką pomyłką. Materiał jest sztywny, strasznie się brudzą a przy praniu kolor się spiera :/ Uwagę również zwraca narzutka od paulinyeshop, zamówiłam ją nie dawno i jestem z niej zadowolona. Co prawda jest troszkę za duża ale lubię takie oversizowe rzeczy :) Wybrałam kolor nude, beżowy czy jak kto woli. Do tego skromna bluzeczka od styleevshop i zwykłe legginsy z sinsay, chyba ten sklep najczęściej odwiedzam :) Łapcie zdjęcia a ja uciekam na poranną herbatkę i śniadanko :)



Buty - H&M
Legginsy - sinsay 
Bomber jacket - paulinyeshop
Bluzeczka - styleevshop  (od razu przekierowuje do bluzeczki, dostępne za 55zl)










34 komentarze:

  1. Może i dobrze dla mnie, że pogoda nie rozpieszcza, bo ja za latem niekoniecznie przepadam. Słońca, upał - to nie moje klimaty. Nie wyściubiam wtedy nosa z domu bez filtra +50 :P. Życzę motywacji do dalszego i częstszego prowadzenia bloga :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz odwrotnie, jestem zmarźluchem i ciągle mi zimno, dlatego lubie upalne dni :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczna jesteś i śliczne zdjęcia robisz pozdrawiam kochana 😍😘😍😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty wyglądają całkiem ciekawie.. Może warto poszukać takich w innym sklepie? :)

    http://anyoneore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto ;) rozglądam się cały czas i szukam czegoś ciekawego 😊

      Usuń
  5. Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz? A jeżeli tak to z jakimi butami ? :) No i co sądzisz o wszechobecnej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam skarpetek ale mam stopki ;) nie zalozylabym butów sportowych na gola noge . Każdy ubiera się wedle własnego gustu :) ja zimą na pewno nie odslonilabym kostek bo następnego dnia miałabym zapalenie pęcherza :P

      Usuń
  6. Super wyglądasz , słodki piesek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że te buty to pomyłka bo fajnie wyglądają! :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne buty :) Besitos!!

    http://www.ladyagat.com/2016/06/zahara/

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz! :*


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda,że są wielką pomyłką, bo kolor naprawdę spoko.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny uśmiech! Śliczna dziewczyna, śliczna stylizacja, czego chcieć wiecej! ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam częściej do mnie :)

    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberka jest cudowna :) Świetnie dobrałaś buty, urozmaicają one trochę stylizacje :)
    Bluzkę od styleev widziałam i miałam ochote zamówić :) Fajnie że znów wracasz do blogosfery, uda Ci się :* Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobała mi się ta stylizacja :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :) Super buty :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bomberka bardzo mi się spodobała :D
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie się uśmiechasz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wygladasz :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kurtka, strasznie mi się podoba :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz rewelacyjnie! Mówiłam Ci to nawet na instagramie ale tutaj można popatrzeć na więcej zdjęć i powiem Ci tyle że jestem piękna kobietą ! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne stylizacje bardzo mi się podobają kochana 💖

      Usuń
  21. Naprawdę świetne zdjęcia. Obserwuję *.*

    Zapraszam http://martynalba.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)