26 czerwca 2016

Dziewczęca stylizacja- biel

Witam Kochani, 


Cały weekend spędziłam na działce poza miastem.Ten klimat, cisza, spokój. Pogoda wreszcie dopisała.  Uwielbiam tu przyjeżdżać, można  się wyluzować, zrelaksować  :)  Razem z chłopakiem rozłożyliśmy basen, kocyk, było opalanie. Murzynem nie jestem, ale lepsza taka opalenizna niż żadna :)

Co do stylizacji, ja chodzę w niej na co dzień. Prześliczna spódniczka, noszę ją chętnie i do tego jeszcze ma kieszonki ! . Dobrałam bardzo modną bluzeczkę w paski z ¾ rękawami. Do tego sandałki, zwyczajne, delikatne. Stonowana stylizacja, kobieca, dziewczęca.

Podoba się ? :) 




Bluzeczka - styleevshop
Spódniczka - paulinyeshop 
Sandałki - no name 









Do następnego :*

40 komentarzy:

  1. Świetną letnia,dziewczęca stylizacja ;) bardzo ładne zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie dziewczęce subtelnie i letnio ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna bluzeczka, a i opalenizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja mega mi sie podoba :)

    tez uwielbiam wypocząć przy słońcu, miec chwile spokoju i wytchnienia, kazdemu jest to potrzebne po tych nieszczęsnych 10 miesiącach szkoly/pracy...


    http://effy-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzka wiązana ostatni hit sezonu, a ty wyglądasz niesamowicie na zdjęciach :) obserwuje! ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, uroczo wyszłaś. Spódnica bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczynek na działce jest najlepszy!
    Cała stylizacja super :)

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylóweczka :D Bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, bluzka genialna :) Obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tak dziewczęco.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest naprawdę świetna ^^ Bluzka i spódniczka bardzo mi się spodobały ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, bluzka jest genialna ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie, kobieco- jestem zdecydowanie na tak :) sama bym się skusiła na taką stylizację ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja
    Spódnica jest mega *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)
    Bluzeczkę już dawno mam na oku :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się te połaczenie :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzka, szukałam takiej, świetnie wyglądają te "ramiączka" dają świetny efekt tej stylizacji!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba nam się Twój blog oraz post! <3
    Przy okazji zapraszamy do nas:
    brillantirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka jest przepiękna!

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja ;)

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie! idealnie dobrane kolory no i ta bluzka! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, urzekła mnie ta bluzka! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ;P Bardzo ładna dziewczęca spódniczka ;D
    Obserwuję ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna stylizacja. Masz śliczną figurę.
    Będzie mi miło jeśli zapbserwujesz bloga.
    Ja napewno sie odwdziecze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja, najbardziej urzekły mnie sandały <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna bluzka! A stylizacja uważam udana. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie podoba mi się ta bluzeczka!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)