17 czerwca 2016

Biel, czerń, bordo

Hej wszystkim,


Przez taką pogodę można się zniechęcić do wszystkiego. Myślałam że dziś nici z sesji na bloga, a tu jednak zaskoczenie. Udało się wyłapać moment kiedy nie padało i poklikać kilka fotek. 
Stylizacja wymyślona na szybko, bo bluzeczka przyszła mi godzinę przed zdjęciami. A mianowicie była to paczuszka od styleevshop :)  Sama stylizacja to 'zwyklaczek'. Ma być wygodnie ale i stylowo. Nie mam na razie pomysłu na jakąś wymyślną stylizacje, ale na pewno też takie pojawią się na blogu.

Aktualnie poszukuje dobrego aparatu z pilotem, więc jak ktoś ma i chwali sobie, będzie mi miło jak powie jaki model najlepiej kupić i z nim zaczynać zabawę :) A tymczasem zostawiam was ze zdjęciami, miłego wieczoru Kochani :*





Ramoneska - italian fashion 
Dresy - sinsay 
Trampki - deichmann






Napiszcie jak wam się podoba :* Buźka 




13 komentarzy:

  1. śliczna bluzeczka, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny top. Szukałam takiego w tamtym tygodniu po sklepach :D
    Bardzo mi się u ciebie podoba i postanowiłam zaobserwować twojego bloga :)
    Jeśli masz wolną chwile i ochotę zapraszam Ciebie do mnie :)
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i skomentuj :)

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba ^^ Kurtka jest naprawdę świetna *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie świetna stylówka - idealna na co dzień ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetna stylizacja. Zdjęcia są genialne, popracuj troszkę jeszcze nad wyglądem bloga, a będzie idealnie! Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kompletnie się na tym nie znam, ale planuję komuś zlecić ogarnięcie tego "bajzlu" :P

      Usuń
  7. Mimo że stylizacja wymyślona na szybko, to jednak mi się podoba ♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*
    Moglabym Cie prosic o klik w link do koszuli w najnowszym poscie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)