13 listopada 2015

Fit forma

Hej :) 
Dziś troche odbiegam od tematyki bloga :) Jak sam tytuł wskazuje mowa będzie o figurze tak ogólniej rzecz biorąc.

Potrzebuje motywacji aby dalej dążyć do swojej wymarzonej sylwetki, na razie jest okej, ale wiem że mogłoby być lepiej :) 

Moim problemem jest podjadanie zimą, wtedy tyję, zaś latem mogłabym tylko obiad jeść i tyle, apetytu brak, czasmi nawet wyglądam na zdjęciach jak anorektyczka. Zresztą sami zobaczcie xd

Tak wyglądałam rok temu :                                    




W te wakacje już inaczej: 




Z jakieś 2 miesiące temu



Aktualnie : 




Zawsze unikałam sportu, w-f w szkole. Ale od rozpoczecia studiów to się zmieniło, zaczęłam chodzić na siłownię. Teraz niestety tylko ćwiczę w domu, ale efekty jak widać są i mam nadzieje że nie długo będzie progres :3 Trzymajcie kciuki :) 
A ćwiczę zazwyczaj z mel b, i nie patrze ile kilogramów spadło, patrze tylko na sylwetke która się kształtuje.  Ale z tego co zauważyłam to cały czas ważę tyle samo. :) 
A wy jak ? Cieszycie sie ze swojej sylwetki , formy ? 

Buziaki , xoxo :* Do następnego :3

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz !
    Zapraszam do mnie http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Figura, miód cud orzeszki <3

    new post http://laaatina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna figura :D Sama bym chciała popracować nad brzuchem, ale moje problemy z kręgosłupem mi to bardzo utrudniają :(

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rewelacyjną figurę, marzy mi się taka, wow wow i jeszcze raz wow, pogratulować wytrwałości i trzymam kciuki żebyś ukształtowała swoją wymarzoną sylwetkę, zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. no bardzo fajnie sie prezentujesz! :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Trzymam kciuki za twoje ćwiczenia ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura! Trzymam kciuki żeby udało ci się utrzymać wymarzoną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie- masz idealną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna figura!i w zadnym wypadku nie wygladasz jak anoreksja bo widac ze cialko fajnie zadbane itd, piekne zdjecia!

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również postanowiłam wziąć się za siebie i póki co idzie mi całkiem dobrze:)
    Polecam trening "żelazne pośladki"tyłek tak pali,ze nie da się usiąśc :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zapisałam sie na boks, bo trochu leń ze mnie i rzadko ćwicze w domu, jedynie wrotki czasem ;) Ale Twoja figura obłędna !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz - piękne ciało!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)