12 maja 2017

Moja przygoda z zaful :)

Zaczęło się już dawno dawno temu :) 

Od tego dresu :P 

Dres - ZAFUL 

Jest to jedyna zagraniczna firma z której jestem zadowlona.
Kupując z innych stron byłam często zawiedziona :/ 
A tutaj korzystając ze współpracy mogłam zamówić coś za darmo i najpierw 
przekonać się jakiej to jest jakości i czy w ogóle opłaca się 
współpracować z taką firmą.Byłam dość specyficznie nastawiona 
do mojego zamówienia, ale o dziwo chodzę w tych ciuchach aż do dzisiaj. 
A co za tym idzie to nie są jakieś "szmaty" z chin, 
skoro odważyłam się w nich chodzić hihi :)
Ale tak serio to nawet znajomi pytają mnie:
 "skąd to masz?" , "gdzie kupiłaś?" 
Miło się robi że mój gust niektórym się podoba. 
Powiem wam że współpracować nigdy nie chciałam, 
dużo osób brało w tym udział a ja chciałam uniknąć tego. 
W sumie podjęcie współpracy zależy od myślenia.
Jeśli chcemy tylko współpracy dla "darmowych ciuchów" to przykro mi 
nic nie wyjdzie. Ja mam inny cel na siebie i to mnie wyróżnia. 
Odkąd mam plany na własną działalność, korzystam z tych ofert 
ażeby sprawdzać jakość ciuchów nie tylko od włoskich dostawców, 
zorientować się jak to działa i w ogóle. 
Współpraca z zaful bardzo mi wyszła na dobre. 
Mam w najbliższych planach rozmawiać na temat hurtowych zakupów.
Może coś dla was zgarnę :) 
Wtedy darmowe rozdanie i na pewno sporo nagród. 
Ale to jeszcze przede mną ! 

Myślę że mogę polecić zaful ! 
Oczywiście radzę sprawdzać przed zakupem tabele rozmiarów
 i mierzyć się bo niekoniecznie one są adekwatne. 
Wiadomo nawet w stacjonarnych sklepach są różne rozmiarówki. 

A teraz trochę od strony modowej :) 
Wiadomo nie od dziś że hiszpanki królują !
Zresztą tak samo jak motywy kwiatowe czy też słowiańskie.
Czemu by tego nie połączyć w jedno :) ?

Ja najczęściej przeszukuje takich sukienek i bluzek ! 
Dress / Top 


Na lato też się przygotowuję :) 
Choć przerażają mnie wiadomości o pogodzie. 
Mam nadzieje że jednak będzie gorąco tak jak dziś :)
Dlatego myśle już nad kupnem kostiumu :)

Swimwear !  

 💕Zapraszam na ZAFUL💕
Dajcie koniecznie znać czy też lubicie tam kupować :) 



9 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubie sklep Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny dressing
    Mam wiele rzeczy z tego sklepu i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny dressing
    Mam wiele rzeczy z tego sklepu i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam okazję zamawiać w tym sklepie i zgadzam się z tym co napisałaś :) Ja też zazwyczaj jestem zadowolona z rzeczy od nich :) Dres bardzo mi się podoba, niestety w chwili obecnej jest wyprzedany :/

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) dużo osob chwali sobie tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Naprawdę przykuwają spojrzenie. Wyglądają też jakby były porządnie uszyte.

    Anna // Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)