11 listopada 2016

Szare traperki

Witajcie Kochani,
Jak w tytule, chce wam pokazać moje nowe szare traperki.
Wcześniej widziałam je u wielu dziewczyn na instagramie aż w końcu
 sama się na nie skusiłam :)  Ze względu na pogodę, niższą temperaturę
 i pierwszy śnieg przygotowałam stylizacje już typowo zimową. 

Pozostawiam was z fotkami, bo naprawdę nie ma co się 
rozpisywać. Mam nadzieję że stylizacja obroni się zdjęciami
i was do siebie przekona. Dajcie znać koniecznie w komentarzach ! :) 



Szal - Bonprix 
Kurtka - Sieciówka 
Sweterek - Bonprix 
Spodnie moro - Bershka 
Szare traperki - Stili.pl  (kliknij)










Do następnego :* 


32 komentarze:

  1. Ojej jak ładnie ośnieżone masz, u mnie ani grama śniegu. A traperki są boskie, sama chce kupić taką czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, ja osobiście również ma traperki, jednak nigdy wcześniej nie widziałam takiego modelu jaki masz Ty, jest bardzo oryginalny i śliczny <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Traperki i kurtka śliczne :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę?!

    U ciebie juz spadł śnieg ? O nieeeee :(
    Ale dobrze, że już Cię nic nie zaskoczy, bo jesteś przygotowana na każdą temperaturę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit, wszystko do siebie pasuje :)
    z chęcią bym się tak ubrała
    o u Ciebie już spadł śnieg

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo ładne buty w pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne traperki ! :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne traperki
    i ogólnie styl masz świetny :)

    pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę że jest u Ciebie śnieg! Leee :D świetnie Kochana wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne butki! Myślałam o zakupie podobnych spodni, ale ten wzór chyba do mnie nie pasuje :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega butki ! :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja ! mnie również kuszą te traperki, stale widzę je na Instagramie i zastanawiam się nad ich zakupem :)
    podoba mi się Twoja kurtka, świetny kołnierz! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor kurtki sama taka mi się marzy ojoj:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zainwestowałam w traperki i są to moje najlepsze i najwygodniejsze buty na zimę- do tego bardzo cieplutkie <3
    Pozdrawiam :D

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Look idealny na taką pogodę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne traperki! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely outfit! You're so pretty*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te traperki:) mam podobne tylko czarne:) ślicznie wyglądasz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna sceneria :) Spodobał mi się sczególnie sweterek. Buty też ładne :)

    Pozdrawiam,
    Colorka

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne buty, Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty ! Kurtka też mi siępodoba :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacja, u mnie dzisiaj podobnie: asymetryczna kurtka i szare traperki ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)