24 września 2016

#ootd

Witajcie Kochani, 
Mam dla was propozycję stylizacji na co dzień.
Udało mi się stworzyć outfit dla mnie idealny ! 
Myślałam że nie ma takiego w mojej szafie .. a jednak :P
Miało być wygodnie a za razem dziewczęco.
Żeby było bardziej streetwearowo dodałam hipsterską czapkę
i sneakersy na koturnie które są moim oczkiem w głowie.
Są od stili.pl i prezentowałam je wcześniej na instagramie :)
INSTAGRAM |
Mojemu facetowi w takiej wersji się bardzo podobam :) 
Outfit idealnie się sprawdził na wypad do manekina z moim narzeczonym.


Też macie tak że praktycznie tylko ze swoją drugą połową chcecie spędzać czas ?

Ja uwielbiam, mam w Nim oparcie, przyjaciela, dosłownie wszystko w jednym.
Gdy znajomi, przyjaciele Cie zawodzą to okropne, ale jeżeli tworzysz rodzinę
 to w pewnym momencie nawet zapominasz o innych ludziach, fałszywych
przyjaciołach i skupiasz się na tej jednej osobie.
Ona staję się najważniejszym elementem Twojego życia.
I przestałam się przejmować tym że znajomi interesują się tylko sobą,
że już nie jest tak jak dawniej, jak w liceum...
Wtedy jest kontakt, bo widzicie się codziennie...
Ale gdy tylko przyjdą studia to poznaje się wtedy prawdziwych przyjaciół,
Ci zostają, widują się z Tobą, rozmawiają.
A Ci którzy byli fałszywi zajmują się własnym życiem
i zapominają że kiedyś łączyła nas z nimi przyjaźń
 "na zawsze".

Taka trochę refleksja na dziś :) 

Mam nadzieję że stylizacja przypadnie wam do gustu :) 
Piszcie w komentarzach co sądzicie :)




Czapka - Tally Weijl
Bluzka - HM
Torebka - Dolce & Gabbana
Jeansy - SinSay
Sneakersy - Stili 
                                          












34 komentarze:

  1. Fajny prosty look! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Kinga! Nie wiedziałam, że masz bloga! ;) Po skończonej szkole kontakty prawie zawsze się urywają, niestety…;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja ;)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty i biżuteria. Sama bym się tak ubrała :)
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, super stylizacja.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zwykły prosty nie wyszukany look :) modnie a zarazem wygodnie :) Buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, zgrabny zestaw.
    A co do relacji - fantastycznie, że jedną osobę, która zdaje się być całym światem. Ale dbaj o relacje z innymi, bo inaczej może się zdarzyć, że świat Ci się zawali. Niestety sama wyniosłam taką lekcję od życia. Teraz dbam o wszystkie fronty :) Pozdrawiam!
    http://www.fashavable.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja z cvzapką, w sam raz na jesienną aurę ;D

    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super klasyczne zestawienie, podkręcone butami i czapką :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie

    https://skucinskae.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie luźne zestawienia. Perfect!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie stylizacje! Pięknie wyglądasz Kochana:*
    Obserwuje również:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Jestem zaszczycona :) Twoje stylizacje często są moją inspiracją :)

      Usuń
  14. Klasycznie i na co dzień - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie. Uwielbiam czarne ramoneski :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesien-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jak się człowiek dogaduje z drugą połowką, to wiadomo,że chce się spędzac jak najwięcej czasu ;p outfit super!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Love it! Thank you so much sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz bardzo fajnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny masz styl :) Kiedy można się spodziewać następnego postu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) W weekend, albo jakoś w następnym tygodniu. Wszystko zależy od czasu, czy go znajdę na zdjęcia.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. genialne buty!! uwielbiam takie nosić :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też tak mam :)
    Ślicznie wyglądasz! :* Świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna codzienna stylizacja ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa dziewczęca stylizacja...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. czapka fajna chce włąsnie sobie taka zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)