8 września 2016

Letnia stylizacja #ootd

Witam Kochani,
Ostatnio stałam się bardzo systematyczna w dodawaniu nowych postów. Pojawiają się one częściej co mnie bardzo cieszy :) Kiedyś nie mogłam ogarnąć jakiś fajnych miejscówek na zdjęcia, czasami brakowało mi pomysłów na nową stylizacje i ogólnie się zniechęcałam. Ale teraz to się zmieniło. Mam więcej pomysłów które sukcesywnie realizuje :) Mimo niektórych ważnych spraw, które są na razie priorytetem mam czas na swoją pasję. Dzięki waszym komentarzom i aktywnością na blogu aż chce się żyć i dalej ciężko pracować. Jestem tak szczęśliwa że mogę się spełniać, że podoba wam się to co robię :) Dzięki :* 

Przejdźmy do stylizacji,
znów troszkę na "luzaka". Stylizacja idealnie pasuje do szkoły, na studia jak i na spacer. Nie musimy się przecież ograniczać tylko do jeansów czy długich spódnic chodząc do szkoły. Zwykły t-shirt i czarna spódniczka to idealne rozwiązanie :) Uzupełnieniem jest duża torba :) 

Jak wam się podoba ? :) 




Bluzka - no name 
Spódniczka - New Yorker 
Buty - vices.eu 
Torba - no name 









Do następnego :*

32 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten zwyklak :) Fajnie że spełniasz się w tym co lubisz, co jest twoją pasją. To jest najważniejsze w życiu :) Trzymam kciuki żebyś odniosła sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja najlepsza blogerka💖kc💖

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torebka, nie wiem czemu ale nie mogę przełamać się do żadnego innego koloru tylko czarna i czarna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam letnie stylizacje, mozna poszaleć. Cudowne włosy! :)
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No i fajne, casualowe połączenie!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że masz wiele pomysłów na posty! Oby tak dalej ;) Ta stylizacja bardzo nam się podoba, nie jest nudna, ponieważ dodatki dodają jej uroku :) Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super post a te superstary przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i blog :*
    Obserwujemy http://candp-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, spódniczka bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, wyglądasz ślicznie! Ostatnio również postanowiłam dodawać posty systematycznie i mam nadzieję, se mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie ! Najbardziej moja uwagę zwróciły buty i torebka !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna stylizacja z wdziekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM tego typu stylizacje i bardzo często ubieram się w taki sposób do szkoły. Korzystam jeszcze z tego, że na dworze jest piękna pogoda ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie takiej torby szukam. Fajnie, że wpadłam i zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze! Piękna całość, ale w bucikach to ja sie zakochałam :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie stylizacje :) Pięknie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do LBA :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie biorę udzialu :) Nie potrzebuje odpowiadać na pytania :) u mnie głównie na blogu - stylizacje. Pozostałe treści mnie nie interesują :) od informacji o mnie jest Facebook i instagram.

      Usuń
  20. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, taka na luzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit. It looks perfect on you. You have a great figure. I'll be here often for sure!
    I also invite my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja najlepsza blogerka 😘😍

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)