2 lipca 2016

Czarna sukienka

Witam Kochani,

Dziś przychodzę do was z prostą stylizacją. Czarna mini powinna być w szafie każdej kobiety. Ja wybrałam taką sukienkę z fajnym rozwiązaniem na plecach, żeby nie było zbyt nudno. Szpilki są bardzo wysokie, ale mega wygodne. Mam je już tyle lat i nadal mi służą.

Zdjęcia już dawno robione, jak było troszkę chłodniej, stąd ten 3/4 rękaw :)
Wreszcie się doczekały publikacji, zapraszam do oglądania :)



Sukienka - styleevshop
Szpilki - centro
Pilotki - Sinsay 








Podoba się ? :D

66 komentarzy:

  1. Bardzo ladna sukenka, klasyczny krój i uniwersalny kolor ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. omg jaka figura! pięknie Ci w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super figure wiec outfit wyglada BOSKO ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz swietną figurę kochana jesteś najlepsza💖

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bardzo podobają mi się te twoje pozy, ale butki są przecudne :D
    Mój blog-klikkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu mogą się podobać ;) zdaję sobie z tego sprawę.

      Usuń
  6. Uwielbiam małe czarne ! Jesteś śliczna, a figurę masz jak marzenie ! <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, prosta stylizacja, uwielbiam takie :) Ta sukienka idealnie podkreśla Twoją figurę!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna sukienka :) super w niej wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysoka jesteś w tych bucikach? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz. Masz super figurę do takiej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odważna mini ale masz ładne nogi więc spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Seksowna stylizacja , ale Tobie pasuje bo masz świetna figurę i te nogi. Cudownie


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, ale ja cały czas bym szła i ciągnęła w dół! :D
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/atut-kazdej-kobiety-2.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie sukienki, moja jest bardzo podobna, ale nie ma takiego wiązania, a jest to świetny dodatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej sukience. :)
    fermataxxl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, a figury to pozazdrościć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! Idealny ootd, pięknie wygladasz:) Zapraszam do siebie primegoal.blogspot.com/ moze obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna sukienka, bardzo lubię takie kroje i jak widzę chyba nie tylko ja :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna figura. Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest super. Wyglądasz rewelacyjnie. Obserwuje <3
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra wyglądasz w tej sukience :)


    Udanych wakacji! ♥ Zaobserwowałam twój blog, byłoby mi miło gdybyś, ty też to zrobiła :*

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Mała czarna zawsze się obroni.

    Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny styl! Śliczna dziewczyna oraz rewelacyjna stylizacja i inspiracja na wysokich obcasach. Udostępnie twój post na moim blogu. Zapraszam i pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna kobieca stylizacja. Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tej sukience! Zgadzam się, mała czarna powinna być w każdej kobiecej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boska figurka :) Sukienka na Tobie wygląda bezbłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz powalającą figurę! Te buty są mega wysokie ;o nie wiem czy dałabym radę w nich chodzić hahah, podziwiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Bosko wyglądasz, szukałam kiedyś takiej sukienki .

    OdpowiedzUsuń
  30. You are really nice !

    http://clothespaper.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz, ale dla mnie sukienka nieco za krótka :) podziwiam za wysokość butów, ja bym nawet stać w takich nie umiała :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka strasznie się podciąga i dlatego widać tak jakby była mega krótka :)

      Usuń
  32. Mała czarna to podstawa. Ślicznie wyglądasz. Szkoda że nie pokazałaś jej tyłu :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjęcie z tyłu nie nadawało się do publikacji :P Nadrobię następnym razem :*

      Usuń
  33. Wow niby wszystko takie zwyczajne a jednak efekt powalający skromnie i elegancko. Podoba mi się http://sayaen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. A dla mnie nie sukienka a właśnie buty robią tutaj furrorę. Są cudowne, niestety ja nie cierpię szpilek - wolę trampki ;)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie przydałaby mi się taka klasyczna sukienka :)) no i te szpilki... świetne!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka śliczna a twoja figura ale zazdroszczę! :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka, uwielbiam takie minimalistyczne ubrania :)

    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna klasyczna czarna stylizacja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna sukienka <3 i te szpilki <3
    Zapraszam na jej bloga -> xcysiaxoxo.blogspot.com komentujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mała czarna - klasyczna i piękna. Super wyglądasz :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz rację, mała czarna w szafie musi być :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę chyba się zaopatrzyć w małą czarną :) Masz super figurę :)
    http://kamcziks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja.
    Jaka piękna jest ta czarna sukienka.
    Idealnie do Ciebie pasuję :)
    Pozdrowienia
    Zapraszam na konkurs do mnie
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię takie proste sukienki więc jak najbardziej w moim guście ;)
    piękna figura ;)
    zapraszam tez do mnie typiclagr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow jaka petarda! :D Nawet ja bym się obejrzała za Tobą na ulicy :))) Śliczna figura i oczywiście sukienka :)) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  46. Szpilki naprawdę robią wrażenie, przypominają trochę te od YSL :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  47. Hejka :) Super sukienka a najbardziej podobają mi się okulary :)
    Zapraszam na moją wyprzedaż szafy :) Są tam nowe rzeczy z metkami tylko 1 raz używane bo do zdjecia na bloga ;)
    Pozdrawiam
    ___________________________
    http://libena-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja akurat nie czuję się zbyt dobrze w mini, przynajmniej nie w obcisłych, ale czarne sukienki kocham :D
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz rację, każda z nas powinna mieć w swojej szafie małą czarną :)
    Buty masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczna sukienka ! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)