29 lipca 2016

beż & biel

Witam Kochani,

Pogoda trochę się poprawiła, dlatego mam dla was świeżą stylizacje.
Ten outfit stał się moim ulubionym :) Znów "zwyklak" ale takie lubię
najbardziej. Mam nadzieję że i wam się spodoba, dajcie znać
w komentarzach :)

Nie lubię jak ktoś zajmuję mój czas. Nie wiem czy mieliście taką
sytuację. Ostatnio dostałam dwie propozycje współpracy. Jedna
firma bardzo znana druga trochę mniej, nie będę tu wymieniać
bo mija to się z celem. Po wymianie kilkunatsu meili nagle urwał
się kontakt. Poświęcałam swój czas by odpowiedzieć im na pytania,
uzgodnić warunki współpracy i tego typu sprawy. Na sam koniec,
gdy już sprawa była dogadana kontakt się urywa ...
Nie wiem jak was ale mnie to strasznie wkurza wrrrr :/

Ludzie, błagam szanujmy swój czas :)



Bluzka - styleev-shop
Spodenki -  second hand
Torebka - bershka
Sandałki - no name 







Jak wam się podoba ? 
Do następnego :*



35 komentarzy:

  1. Bardzo nieprofesjonalne ze strony firmy,że tak postąpiła. Ale może to dowodzi, że nie byłaby to dobra współpraca.
    Super stylizacja.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka i torebka! Z takimi firmami nie warto współpracować. Na pewno znajdą się lepsze! :)


    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to już nie chodzi o współpracę, bo nie zależy mi na niej. Jasne fajnie jakby była dlatego mam podany email i każdy może napisać. Tylko jak już piszą to powinni profesjonalnie do tego podchodzić :/ No ale niestety robią sobie z blogerek jaja .

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz wszystko się fajnie komponuje. Kochana może wspólna obserwacja? :) Ja już.
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny "zwyklak " ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka i spodenki, całość super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zwyklak, na gorące letnie dni w sam raz, ładnie :)
    Co do współpracy, to rzeczywiście wkurzające, ale ja to jestem tego zdania, że nic na siłę. Szkoda tylko Twojego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja na letnie dni :) Podoba mi się- klasyczna i kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję... Poświęcasz swój czas, a później się okazuje, ze nic z tego nie masz. Ja tam lubię takie klasyki. Wydaje mi się, ze czasem mniej znaczy lepiej. Śliczne te sandałki.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) również pozdrawiam :*

      Usuń
  10. świetny look! Bardzo podobają mi się twoje spodenki, fajnie w nich wyglądasz :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest bardzo ładna, a tymi firmami się nie przejmuj :) będą następne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, letnia stylizacja! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz! :-) Ta stylizacja idealnie do Ciebie pasuje :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne stylizacje kochana💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio dostałam propozycję współpracy ale nie można było odpowiedzieć na tego maila bo przychodziła automatyczna wiadomość zwrotna, że wystąpił błąd :/ Jeszcze będzie nie jedna oferta :) PS. bardzo fajna stylizacja
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie ;) I trzymam kciuki,że za niedługo znowu dostaniesz nową współpracę ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. podobaja mi sie bardzo te wszystkie wiazania na sukienkach bluzkach czy body :) co do wspolprac niestety trzeba sie na to nastawic rozne firmy rozni ludzie.. jesli beda zainteresowani to sie odezwa nie masz sie czym przejmowac znajdzie sie jeszcze wiele na twojej drodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się Twój zestaw:) Fajne spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. o jeju co za cudowna figura ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakaś Ty piękna ;) Będę wpadać częściej. Bardzo podobają mi się stylizacje. Zraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna bluzka! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przejmuj się, mi również zdarzają się takie współprace.
    Ciekawa letnia stylizacja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie dobrane ciuszki ! Jesteś śliczna :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie! Ta stylizacja idealnie do Ciebie pasuje :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)