21 czerwca 2016

Hiszpanka - wakacyjny look

Witam Kochani,

Dzisiaj mam troszeczkę czasu dla siebie, jestem ostatnio bardzo zalatana. Studia wykańczają na każdym kroku- niestety. 

Stylizacja idealna na wakacyjną porę :) Hiszpanka - pokochali ją chyba wszyscy, ja również. Zdecydowany hit tego lata. Must have w twojej szafie :) Do bluzeczki dobrałam dżinsowe spodenki z delikatnym motywem kwiatowym. Muszę się przyznać że mam je już od 4 lat hihi, i nadal się w nie mieszczę :) Neonowe butki, mogliście już je zobaczyć w jednym z poprzednich postów. 
----->  Poprzedni post NEON SHOES 



Nie ma co się chyba więcej rozpisywać :) 


Hiszpanka - Sinsay 
Spodenki - no name 
Buty - H&M 
Pilotki - Sinsay  












Podoba się ? 
Do następnego Kochani :) 

55 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, a bluzeczka jest świetna ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, cieszę się, że wróciła moda na te bluzki, bo są boskie :) uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wakacyjny look, idealny na ciepłe letnie wieczory. Jestem jak najbardziej na tak!
    Zapraszam do siebie:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/2016/06/droga-modsza-wersjo-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba Twoj look :) Naprawde super :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Cały czas zastanawiam się nad kupnem takiej bluzeczki - kurcze, chyba z wypłaty w końcu wezmę i się skuszę. Super blog! poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega stylizacja
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Nomple

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam,że sinsay w swojej ofercie ma hiszpanki,ja u siebie w żadnym nie widziałam :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna letnia stylizacja , a buciki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja ;)
    A bluzka nie ściąga się z ramion? Wygodna jest?

    zxobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodna :) nie, nie ściąga się :)

      Usuń
  10. So cute your look with the off the shoulder blouse!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedno słowo - buty ❤ kocham ten kolor, po prostu go kocham! Brzoskwinka to moja królowa. Cała stylizacja mega.

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna stylizacja ! pozdrawiam , oraz zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te bluzki hiszpanki, bardzo ładna stylizacja :) Slicznie wyglądasz.
    pozdrawiam Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, letni zestaw..Super opalenizna! :)

    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba się: )
    Również pokochalam Hiszpanki 💝
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/white-shorty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluzka nie jest w moim stylu ale na kimś bardzo mi się podoba :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy, delikatny zestaw na lato.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne włosy :*
    śliczne zdjęcia ;)
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz Kochana rewelacyjnie. Bardzo lubię takie stylizacje ładnie i wygodnie :)
    Bluzka jest obłędna!!!
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka piękna, a proste jeansowe szorty to klasyk, więc pewnie i kolejne lata Ci posłużą.

    OdpowiedzUsuń
  22. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! ;) Super stylizacja! :* i piękny, estetyczny blog :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzeczka świetna.
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/po-na-po.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja ;)

    personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hiszpanki sa cudowne :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz rewelacyjnie ! Uwielbiam te bluzeczki <3 buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja♥

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo letni, wakacyjny look, świetnie w nim wyglądasz!
    pozdrowionka, Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam taką różową bluzkę, jest świetna.
    Ładne zdjęcia :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana ale cudownie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. niby taki zwykły look ale przykuwa wzrok :)

    https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo łądny strój;) śliczne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za komentarz i obserwację! świetna stylizacja!! ja również dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba się, podoba. Śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też jestem zdecydowaną fanką bluzeczek-hiszpanek ♥♥
    Świetnie wyglądasz kochana! ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne są tego typu bluzki, cudnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. ja również ostatnio zakochałam się w hiszpankach , są urocze:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja także zakochałam się w hiszpankach :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz! Twoja koszula jest genialna, to największy hit sezony, muszę ją sobie też zakupić!
    POZDRAWIAM, MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest koszula :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  43. świetny letni zestaw
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  44. Podobają mi się bluzki z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna bluzeczka, całość bardzo udana!Uwielbiam latem takie stylizacje, modnie i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)