28 czerwca 2014

Sesja !







Jak wam się podobają zdjęcia ?  :)

10 komentarzy:

  1. Takie obcasy pięknie prezentują się na fotografiach, lecz w rzeczywistości... często uzyskują efekt odwrotny od zamierzonego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie i na zdjęciach i w rzeczywistości wyglądają fenomenalnie. A do tego są bardzo wygodne co jest duuużym plusem :) Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, buty to coś co kocham i te są cudowne!!!


    Chciałabym Cię bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga, zależy mi na tym żebyś go odwiedziła, gdyż dużo to dla mnie znaczy. Reaktywowałam go po sporej przerwie bo postawiłam sobie wielki cel na te wakacje aby zmienić swoje ciało i mam nadzieje że z twoją pomocą się uda ZMOTYWUJ MNIE PROSZĘ- proszę zajrzyj: http://mimi-runs.blogspot.com/ Bloga piszę o fitnessie, bieganiu, jeździectwie i tym co akurat siedzi mi w głowie. Serdecznie zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz i zostawisz jakiś ślad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie odwiedzę szczególnie jeśli blog jest o aktywności fizycznej i zdrowym trybie życia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:) masz super nogi więc możesz je pokazywać:) :) Ps obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sesja! :)

    Zapraszam także na mojego bloga jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj:)
    https://nicol-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio zastanawiałam się nad połączeniem spodenki+szpilki, takie zestawienie podkreśla nogi. Bardzo ponętnie wyglądasz w takiej stylizacji.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjecia!:) jesteś stworzona do modelingu swietnie pozujesz aparat cie lubi:)))) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia tak jak pisałąm na fp, a ten żakiet jest przeuroczy :) Sam sex <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Kochani za wszystkie komentarze :) Motywują mnie do dalszej pracy ! :)